Kayıp Kargo Tazminat Bedeli Hesaplama

Kayıp kargo sorunu tüketicilerin canını yakan ciddi konuların başında gelmektedir.

Bu olumsuzlukla karşılaşan tüketiciler ''kayıp kargo için ne yapabilirim? kargonun kaybolması durumunda ne kadar tazminat alabilirim? kayıp kargo için tüketici hakem heyetine başvuru sonuç verir mi?'' gibi sorulara cevap aramakla meşgul olurlar.

Tüketicilerin bu girişimlerine bir destek olması amacıyla geliştirdiğimiz Türkiye'de ilk ve tek olan ''Kayıp Kargo Tazminat Bedeli Hesaplama Robotunun'' tecrübe edenler için faydalı olmasını diliyoruz. Konu hakkında daha fazla bilgiye erişmek için tıklayınız.

Kayıp kargonun bulunmadığı, ürünün bedelini gösteren fatura ve/veya faturaya bağlı sevk irsaliyesi ibrazının da gerçekleşmediği ve bu nedenle net tutarının belli olmadığı durumlarda Türk Ticaret Kanunun 882.maddesine uygun olarak SDR kuru üzerinden kayıp kargonun tazminat bedeli belirlenmektedir.

Kayıp Kargo Tazminat Bedeli Hesaplama robotu ile bu işlemi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Kayıp Kargo Tazminat Bedeli Hesaplama robotuna girilecek değer, küsuratlı ise nokta(.) kullanılarak girilmelidir. Örneğin 100.50 şeklinde satıra yazılmalıdır.

Kayıp Kargo Tazminat Bedeli Hesaplama robotundan çıkacak sonuç yaklaşık bir değerdir. Net tutar için kargo firmasına başvuruda bulunmalısınız.

Not: SDR, Özel Çekme Hakkı’dır. Özel Çekme Hakkı, eşyanın taşıma amacıyla taşıyıcıya teslim edildiği tarihteki veya taraflarca kararlaştırılan diğer bir tarihteki, Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankasınca belirlenen değerine göre Türk Lirasına çevrilir. SDR kuru günlük olarak Merkez Bankası tarafından belirlenmektedir. tuketicibiliyor.com

Kayıp Kargo Tazmin Bedeli Hesaplama

TL

Yorum Gönder

0 Yorumlar
Yorum Kuralları: 1. Saldırgan nitelikte ve hakaret içeren yorum yapmak yasaktır. 2. Yazım ve dil bilgisi kurallarına özen göstermenizi rica ediyoruz. 3. Belirtilen kurallara uygun yorumlar kısa süre içinde onaylanacaktır.